Odlok o sofinanciranju letnega programa športa v Občini Šentrupert
ODLOK O SOFINANCIRANJU LETNEGA PROGRAMA ŠPORTA V OBČINI ŠENTRUPERT
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
(vsebina odloka)
(1) Ta odlok določa pogojev nadaljevanju: LPŠ).
(2) Sredstva za sofinancir, postopke, merila in kriterije za izbor, vrednotenje in delitev proračunskih sredstev, namenjenih za uresničevanje javnega interesa na področju športa v Občini Šentrupert (v nadaljevanju: občina), v okviru Letnega programa športa (anje LPŠ se zagotovijo v proračunu občine.
(opredelitev javnega interesa v športu)
(1) Javni interes na področju športa v občini se uresničujejo tako, da se:
- zagotavlja finančna sredstva za sofinanciranje LPŠ na ravni občine,
- spodbuja in zagotavlja pogoje za opravljanje in razvoj športnih dejavnosti,
- načrtuje, gradi, posodablja in vzdržuje lokalno pomembne javne športne objekte in javne površine za šport v naravi.
(izvajalci LPŠ)
(1) Izvajalci LPŠ po tem odloku so:
- športna društva, ki so registrirana v Republiki Sloveniji,
- zveza športnih društev, ki jo ustanovijo športna društva s sedežem v občini,
- pravne osebe, registrirane za opravljanje dejavnosti v športu s sedežem v občini,
- zavodi s področja vzgoje in izobraževanja, ki izvajajo javno veljavne programe s sedežem v občini,
- zavodi za šport in ustanove, ki so ustanovljene za splošno koristen namen na področju športa s sedežem v občini,
- samostojni podjetniki posamezniki, zasebni športni delavci, registrirani za opravljanje dejavnosti v športu s sedežem v občini,
- v predhodnih alinejah navedeni izvajalci s sedežem izven občine Šentrupert, če so izpolnjeni pogoji iz drugega odstavka 4. člena tega odloka.
(pravica do sofinanciranja)
(1) Izvajalci, navedeni v prejšnjem členu, imajo pravico do sofinanciranja dejavnosti na vseh področjih športa, če izpolnjujejo naslednje pogoje:
- so registrirani za izvajanje dejavnosti v športu in delujejo najmanj eno leto na dan roka poteka za prijavo na javni razpis,
- imajo sedež v občini in delujejo na območju občine, razen invalidskih organizacij, ki so zasnovane tako, da združujejo člane na področju regije, pri čemer se upošteva število članov iz občine Šentrupert,
- imajo zagotovljene materialne in prostorske pogoje ter ustrezno izobražen ali usposobljen strokovni kader za opravljanje dela v športu,
- izvajajo športne programe, ki so predmet javnega razpisa, najmanj 30 vadbenih tednov letno v obsegu vsaj 60 ur (po dve uri tedensko), razen v primerih, ko ne gre za sofinanciranje celoletnih športnih programov in je obseg izvajanja posameznega športnega programa v merilih drugače opredeljen,
- imajo izdelano finančno konstrukcijo, iz katere so razvidni viri prihodkov in stroški za izvedbo dejavnosti,
- imajo v skladu z lastnim temeljnim aktom urejeno evidenco članstva (športna društva) in evidenco o udeležencih programa,
- da prijavljene programe izvajajo na območju občine Šentrupert (izjema so programi, ki se zaradi neprimernega objekta ne morejo izvajati na območju občine); v primeru, da se športni program izvaja izven občine Šentrupert, morajo biti vanj vključeni udeleženci iz občine Šentrupert v velikosti minimalne vadbene skupine;
- da izkažejo nepridobitni značaj javnega programa ali projekta športa, s katerim kandidirajo za sofinanciranje iz javnih sredstev,
- da so v preteklem letu redno izpolnjevali pogodbene obveznosti, če so prejeli sredstva iz proračuna občine.
(2) V primeru, da se posamezni program izvaja v občini Šentrupert in je namenjen občanom občine Šentrupert, na razpis pa se z enakim programom ne prijavi noben izvajalec s sedežem v občini Šentrupert, je za izvajalca tega programa lahko izbran tudi subjekt, ki nima sedeža v občini Šentrupert, izpolnjuje pa ostale pogoje, določene s tem pravilnikom.
(3) Športna društva in njihova združenja imajo pod enakimi pogoji prednost pred drugimi izvajalci programov športa.
(4) Glede na vsebino razpisanih sredstev se pogoji za sofinanciranje športnih programov in projektov lahko natančneje določijo v razpisni dokumentaciji.
II. VSEBINSKE DOLOČBE
5. člen
(opredelitev področij športa)
(1) Za uresničevanje javnega interesa v športu, se v skladu s proračunskimi možnostmi in ob upoštevanju načela enake dostopnosti proračunskih sredstev za vse izvajalce iz proračuna občine sofinancira naslednja področja športa:
1. ŠPORTNI PROGRAMI
1.1. Prostočasna športna vzgoja otrok in mladine
1.2. Športna vzgoja otrok in mladine, usmerjenih v kakovostni in vrhunski šport
1.3. Kakovostni šport
1.4. Vrhunski šport
1.5. Šport invalidov
1.6. Športna rekreacija
1.7. Šport starejših
2. RAZVOJNE DEJAVNOSTI V ŠPORTU
2.1. Usposabljanje in izpopolnjevanje strokovnih kadrov v športu
3. ORGANIZIRANOST V ŠPORTU
3.1. Delovanje športnih organizacij
4. ŠPORTNE PRIREDITVE IN PROMOCIJA ŠPORTA
4.1. Športne prireditve
4.2. Občinske športno-promocijske prireditve za podelitev priznanj v športu.
(2) Podrobnejša opredelitev vseh področij športa je podana v prilogi »Merila, pogoji in kriteriji za izbor in vrednotenje letnega programa športa v Občini Šentrupert« in so sestavni del tega odloka.
6. člen
(Letni program športa - LPŠ)
(1) LPŠ je dokument, ki opredeljuje vsa področja športa, ki so v danem koledarskem letu opredeljena kot javni interes občine. Za koledarsko leto ga sprejme občinski svet, praviloma po sprejemu občinskega proračuna.
(2) Glede na razvojne načrte, prioritete v športu, upoštevanje tradicije in posebnosti športa v lokalni skupnosti, razpoložljiva proračunska sredstva ter kadrovske in prostorske razmere v lokalnem športu, se v LPŠ določi:
- področja športa, ki se v proračunskem letu, za katerega se sprejema LPŠ, sofinancirajo iz občinskega proračuna,
- obseg in vrsto dejavnosti,
- višino proračunskih sredstev za sofinanciranje področij športa,
- morebitne dodatne pogoje in zahteve za vrednotenje programov in izvajanje LPŠ.
(komisija za izvedbo javnega razpisa)
(1) Postopek javnega razpisa vodi komisija, ki jo s sklepom imenuje župan. Mandat komisije je vezan na mandat župana.
(2) Komisija je sestavljena iz treh članov v sestavi:
-
en predstavnik Občinskega sveta občine,
-
en predstavnik dejavnosti športa v občini,
-
javni uslužbenec, zaposlen v Občinski upravi Občine Šentrupert, zadolžen za področje družbenih dejavnosti.
(3) Seje strokovne komisije so redne ali izredne, lahko so tudi dopisne. Za sklepčnost in odločanje komisije je potrebna večina članov oziroma večina glasov vseh navzočih članov.
(4) Člani strokovne komisije izmed sebe določijo predsednika strokovne komisije, ki sklicuje in vodi seje.
(5) Predsednik in člani komisije ne smejo biti z vlagatelji, ki kandidirajo za dodelitev sredstev, interesno povezani v smislu poslovne povezanosti, sorodstvenega razmerja (v ravni vrsti ali v stranski vrsti do vštetega četrtega kolena), v zakonski zvezi, v zunajzakonski skupnosti, v svaštvu do vštetega drugega kolena tudi, če so te zveze, razmerja oziroma skupnosti že prenehale. Prav tako ne smejo sodelovati pri delu komisije, če obstajajo druge okoliščine, ki bi vplivale na njihovo neobjektivnost in nepristranskost (npr. osebne povezave).
(6) V komisijo ne morejo biti imenovani zakoniti zastopniki društev oziroma organizacij, ki so se prijavile na razpis in uveljavljajo pravico do sofinanciranja programov.
(7) Če je predsednik ali člana komisije z vlagateljem poslovno, sorodstveno ali osebno povezan, se izloči iz komisije oziroma odločanja in se to evidentira v zapisniku.
(8) Komisija preveri pravočasnost in popolnost vlog, opravi pregled popolnih vlog, jih oceni na podlagi zahtev in meril, ki so navedena v javnem razpisu, ter izvajalcu razpisa poda predlog izbire in sofinanciranja programov in področij LPŠ.
(9) Komisija lahko za tehnično izvedbo postopka pooblasti posameznega člana ali občinsko upravo, ki za komisijo pripravi osnutek vsebinskega in finančnega pregleda vlog.
8. člen
(objava razpisa)
(1) Občina vsako leto praviloma po sprejemu proračuna in LPŠ objavi javni razpis za zbiranje prijav za sofinanciranje športnih programov in projektov, ki se financirajo iz občinskega proračuna.
(2) Razpis se objavi v uradnemu glasilu občine ter na spletni strani občine, oziroma na drug krajevno običajen način.
9. člen
(besedilo javnega razpisa)
(1) Objava javnega razpisa mora vsebovati:
- naziv in sedež izvajalca razpisa,
- pravno podlago za izvedbo javnega razpisa,
- predmet javnega razpisa,
- navedbo pogojev za kandidiranje na javnem razpisu in informacijo o merilih,
- predviden obseg javnih sredstev za sofinanciranje,
- določitev obdobja, v katerem morajo biti porabljena dodeljena sredstva,
- rok, do katerega morajo biti predložene vloge za dodelitev sredstev,
- datum odpiranja vlog za dodelitev sredstev,
- rok, v katerem bodo vlagatelji obveščeni o izidu javnega razpisa,
- kraj, čas in osebo, pri kateri lahko vlagatelji dvignejo razpisno dokumentacijo, oziroma elektronski naslov, na katerega lahko zaprosijo zanjo.
(2) V javnem razpisu se lahko poleg podatkov iz prejšnjega odstavka objavijo tudi drugi podatki, če je to potrebno glede na predmet javnega razpisa.
10. člen
(razpisna dokumentacija)
(1) V razpisni dokumentaciji morajo biti navedeni vsi podatki, ki omogočajo izdelavo popolne vloge za dodelitev sredstev, vsebuje pa: razpisne obrazce, navodila izvajalcem za pripravo in oddajo vloge, informacijo o dostopnosti občinskega odloka o sofinanciranju letnega programa športa in merilih za sofinanciranje LPŠ v občini ter vzorec pogodbe.
(2) Izvajalec razpisa objavi razpisno dokumentacijo na svojih spletnih straneh.
11. člen
(razpisni rok)
(1) Rok za prijavo na razpis se določi z javnim razpisom in mora biti dovolj dolg, da lahko vlagatelj pripravi kakovostno vlogo v skladu z zahtevanimi pogoji v javnem razpisu in razpisni dokumentaciji, ne sme pa biti krajši kot 14 dni od objave javnega razpisa na spletni strani občine.
12. člen
(oddaja vlog na javni razpis)
(1) Vloge na javni razpis se obravnavajo posamično.
(2) Vloga mora biti oddana v zaprti ovojnici, ki je označena z »Ne odpiraj – vloga na javni razpis za šport«. Ovojnica je lahko označena tudi na drug ustrezen način, iz katerega izhaja, da gre za vlogo na določen javni razpis.
(3) Če isti prijavitelj prijavlja več programov oziroma projektov, mora:
- vsak program oziroma projekt prijaviti na ločenem obrazcu,
- dokazila o izpolnjevanju pogojev vložiti v enem izvodu, na enem obrazcu.
(4) Vloga na javni razpis je lahko tudi elektronska, če je tako določeno v javnem razpisu. Način elektronske predložitve vloge mora biti določen v razpisni dokumentaciji.
(5) Vloga mora biti izvajalcu razpisa dostavljena do roka, ki je naveden v javnem razpisu, ne glede na način oddaje.
13. člen
(odpiranje vlog)
(1) Odpiranje prejetih vlog vodi komisija. Izvede se v roku, ki je predviden v javnem razpisu. Odpirajo se samo v roku dostavljene in pravilno označene ovojnice. Odpiranje prejetih vlog lahko s strinjanjem večine članov izvede tudi posamezni član komisije.
(2) Odpiranje prejetih vlog ni javno.
(3) Za vsako vlogo komisija ugotovi, ali je pravočasna, ali jo je podala upravičena oseba in ali je popolna.
(4) O odpiranju vlog se vodi zapisnik, ki vsebuje najmanj:
- datum dospelih vlog,
- nazivi vlagateljev, navedenih po vrstnem redu dospelosti,
- predmet prijave na javni razpis,
- ugotovitve o popolnosti oziroma nepopolnosti posamezne vloge ter navedbo manjkajoče dokumentacije.
(5) Vlogo, ki ni pravočasna ali je ni vložila upravičena oseba, izvajalec razpisa zavrže s sklepom. Pritožba zoper sklep ni dovoljena.
14. člen
(poziv k dopolnitvi vloge)
(1) V skladu z ugotovitvami iz zapisnika o odpiranju vlog, občinska uprava v roku osmih dni od odpiranja vlog pisno pozove tiste vlagatelje, katerih vloge ne vsebujejo vseh, z razpisno dokumentacijo zahtevanih dokumentov (nepopolne vloge), da jih dopolnijo. Rok za dopolnitev vlog ne sme biti krajši od treh dni in ne daljši od osem dni od prejema poziva za dopolnitev.
(2) Če vlagatelj vloge ne dopolni v zahtevanem roku, izvajalec razpisa vlogo zavrže s sklepom. Pritožba zoper sklep ni dovoljena.
15. člen
(ocenjevanje in vrednotenje vlog)
(1) Komisija opravi strokovni pregled popolnih vlog, tako da preveri izpolnjevanje razpisnih pogojev in jih oceni na podlagi meril, določenih z javnim razpisom in razpisno dokumentacijo, ter glede na to pripravi predlog izbire in sofinanciranja programov in področij LPŠ.
(2) Komisija o opravljenem strokovnem pregledu iz prejšnjega odstavka vodi zapisnik, iz katerega so razvidni razlogi za razvrstitev in predlog, kateri programi ali področja LPŠ se sofinancirajo v določenem obsegu, kateri pa se glede na višino sredstev in razvrstitev ne financirajo.
(3) Ocenjevanje in vrednotenje vlog ter zapisnik komisije niso javni.
(4) Razpisane programe in področja LPŠ se vrednoti s točkami.
(5) Vrednost točke se določi v sorazmernem deležu glede na skupno število točk za posamezne vsebine in glede na obseg proračunskih sredstev za izvajanje LPŠ.
16. člen
(odločba)
(1) Na podlagi predloga strokovne komisije izvajalec razpisa izda odločbo o izbiri ter obsegu sofinanciranja ali o zavrnitvi sofinanciranja.
(2) Odločba o izbiri je podlaga za sklenitev pogodbe o sofinanciranju izvajanja LPŠ.
17. člen
(ugovor)
(1) Vlagatelj, ki meni, da izpolnjuje pogoje in merila iz javnega razpisa in da mu razpisana sredstva neupravičeno niso bila dodeljena, lahko v roku osmih dni od vročitve odločbe vloži ugovor pri izvajalcu razpisa. Vloženi ugovor ne zadrži podpisa pogodb z izbranimi vlagatelji.
(2) Predmet ugovora ne more biti primernost meril za ocenjevanje vlog.
(3) Izvajalec razpisa o ugovoru odloči v roku 30 dni od njegovega prejema. Odločitev o izbiri je s tem dokončna.
18. člen
(objava rezultatov javnega razpisa)
(1) Rezultati javnega razpisa se po zaključku postopka objavijo na spletni strani občine.
19. člen
(pogodba)
(1) Po izdani odločbi župan sklene pogodbo o sofinanciranju z izbranimi izvajalci za izvedbo javnih športnih programov in projektov, ki vsebuje:
- naziv in naslov naročnika ter izvajalca LPŠ;
- vsebino in obseg dejavnosti;
- čas realizacije dejavnosti;
- višino dodeljenih sredstev;
- terminski plan porabe sredstev;
- način nadzora nad namensko porabo sredstev in izvedbo dejavnosti, ter predvidene sankcije v primeru neizvajanja;
- način nakazovanja sredstev izvajalcu,
- način in vzrok spremembe višine pogodbenih sredstev;
- način, vsebino in rok za poročanje o realizaciji LPŠ po pogodbi,
- določilo, da izvajalec, ki nenamensko koristi pogodbena sredstva ali drugače grobo krši pogodbena določila, ne more kandidirati za sredstva na naslednjem javnem razpisu,
- določilo, da mora prejemnik ob nenamenski porabi sredstev sredstva vrniti v proračun skupaj z zakonitimi zamudnimi obrestmi,
- druge medsebojne pravice in obveznosti.
(spremljanje izvajanja LPŠ in nadzor nad porabo sredstev)
(merila za vrednotenje LPŠ)
III. PREHODNI IN KONČNI DOLOČBI
22. člen
(prenehanje veljavnosti Pravilnika)
(veljavnost Odloka)
Datum: 22.06.2022
Občina Šentrupert
Andrej Martin Kostelec, župan
Predpisi, na katere predpis vpliva
-
Odlok o sofinanciranju letnega programa športa v Občini Šentrupert (Uradno glasilo e-občina, št. 22/2022)
Status: VeljavnoOrgan: Občinski svetObjavljeno v: Uradno glasilo e-občina, št. 22/2022 (01.07.2022)Datum sprejetja: 22.06.2022Začetek veljavnosti: 02.07.2022Tip objave: OdlokVsebina: Šport