Nahajate se:
Akt o ustanovitvi Zavoda Dežela kozolcev
Na podlagi 3., 8. in 51. člena Zakona o zavodih (Uradni list RS, 12I/91, 45I/94 – Odl. US, 8/96, 18/98 – Odl. US, 36/00 – ZPDZC, 127/06 – ZJZP), 15. člena Zakona o izobraževanju odraslih (Uradni list RS, št. 110/06 – uradno prečiščeno besedilo), 44. člena Zakona o športu (Uradni list RS, št. 29/17), 26. člena Zakona o uresničevanju javnega interesa za kulturo (Uradni list RS, št. 77/07 – uradno prečiščeno besedilo, 56/08, 4/10, 20/11, 111/13, 68/16 in 61/17), 31. in 81. člena Zakona o varstvu kulturne dediščine (Uradni list RS, št. 16/08, 123/08, 8/11 – ORZVKD39, 90/12, 111/13 in 32/16), 21 in 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO in 76/16 – odl. US), 2. in 20. člena Zakona o knjižničarstvu (Uradni list RS, št. 87/01, 96/02 in 92/2015), Odloka občinskega sveta občine Šentrupert o prevzemu ustanoviteljskih upravičenj zavoda Dežela kozolcev z dne 31.7. 2019 in 86. člena Statuta Občine Šentrupert (Uradni list RS, št. 12/18) je Občinski svet Občine Šentrupert na 12. redni seji dne 26.8. 2020 sprejel čistopis
AKTA O USTANOVITVI Zavoda Dežela kozolcev
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1 .člen
S tem aktom Občina Šentrupert (v nadaljevanju: ustanoviteljica) ureja organizacijske, upravljavske in druge spremembe v javnem zavodu Dežela Kozolcev Šentrupert, ustanovljenem z Aktom o ustanovitvi Zavoda Dežela kozolcev z dne 26.10.2015.
AKTA O USTANOVITVI Zavoda Dežela kozolcev
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1 .člen
S tem aktom Občina Šentrupert (v nadaljevanju: ustanoviteljica) ureja organizacijske, upravljavske in druge spremembe v javnem zavodu Dežela Kozolcev Šentrupert, ustanovljenem z Aktom o ustanovitvi Zavoda Dežela kozolcev z dne 26.10.2015.
Zavod Dežela kozolcev (v nadaljevanju Zavod) je javni zavod, ki na način in pod pogoji, ki veljajo za zavode in kot jih predpisuje Zakon o zavodih (v nadaljevanju ZZ), na področju Republike Slovenije deluje za izvajanje muzejske dejavnosti, ohranjanja naravne in kulturne dediščine, spodbujanja razvoja turizma, kulture in izobraževanja .
2. člen
2. člen
Ustanovitelj Zavoda je Občina Šentrupert. Zavod Dežela Kozolcev je pravna oseba javnega prava.
3. člen
Zavod bo izvajal dejavnost muzejev, splošne knjižnice in druge dejavnosti na področjih kulturnih, umetniških, etnoloških, ekoloških, turističnih, izobraževalnih in drugih projektov.
3. člen
Zavod bo izvajal dejavnost muzejev, splošne knjižnice in druge dejavnosti na področjih kulturnih, umetniških, etnoloških, ekoloških, turističnih, izobraževalnih in drugih projektov.
II. IME IN SEDEŽ ZAVODA
4. člen
Ime Zavoda je: Zavod Dežela kozolcev za ohranjanje naravne in kulturne dediščine
4. člen
Ime Zavoda je: Zavod Dežela kozolcev za ohranjanje naravne in kulturne dediščine
Skrajšano ime je: Zavod Dežela kozolcev
Zavod je pravna oseba.
Zavod posluje brez žiga.
5. člen
Sedež Zavoda je: Šentrupert.
5. člen
Sedež Zavoda je: Šentrupert.
Poslovni naslov zavoda: Šentrupert 5, 8232 Šentrupert.
Direktor lahko v okviru istega kraja samostojno določi nov poslovni naslov zavoda. Sprememba akta o ustanovitvi v primeru spremembe poslovnega naslova ni potrebna.
III. DEJAVNOSTI ZAVODA
6. člen
Glede na namen, zaradi katerega je ustanovljen, opravlja Zavod naslednje naloge:
A - RAZVOJ PODEŽELJA, OKOLJE,EKOLOŠKA PRIDELAVA HRANE
III. DEJAVNOSTI ZAVODA
6. člen
Glede na namen, zaradi katerega je ustanovljen, opravlja Zavod naslednje naloge:
A - RAZVOJ PODEŽELJA, OKOLJE,EKOLOŠKA PRIDELAVA HRANE
- spodbuja trajno povečevanje konkurenčne sposobnosti kmetijstva
- zagotavljanje trajnostnega upravljanja z naravnimi viri in podnebni ukrepi ter doseganje uravnoteženega teritorialnega razvoja podeželskih gospodarstev in skupnosti, vključno z ustvarjanjem in ohranjanjem delovnih mest.
- izboljšanje strateškega pristopa k oblikovanju programov razvoja podeželja,
- bolj vsebinsko dodelani ukrepi za razvoj podeželja,
- poenostavitev pravil in/ali po možnosti zmanjšanje povezanih upravnih bremen ter tesnejše povezovanje politike razvoja podeželja z drugimi evropskimi strukturnimi in investicijskimi skladi.
- spodbujanje prenosa znanja in inovacij v kmetijstvu, gozdarstvu in na podeželskih območjih;
- krepitev sposobnosti preživetja/konkurenčnosti vseh vrst kmetijstva ter spodbujanje inovativnih kmetijskih tehnologij in trajnostnega upravljanja gozdov;
- spodbujanje organiziranja prehranske verige, dobrobiti živali in obvladovanja tveganj v kmetijstvu;
- obnovo, ohranjanje in izboljševanje ekosistemov, povezanih s kmetijstvom in gozdarstvom;
- spodbujanje učinkovite rabe virov in podpiranje prehoda na nizkoogljično gospodarstvo, odporno na podnebne spremembe, v kmetijskem, živilskem in gozdarskem sektorju;
- spodbujanje socialne vključenosti, zmanjšanje revščine in gospodarski razvoj podeželskih območij.
- spodbuja stabilno pridelavo varne, kakovostne in čim cenejše hrane ter zagotavljanje prehranske varnosti in čim višje stopnje samooskrbe
- spodbuja ohranjanje poseljenosti in obdelanosti podeželja ter krajine
- spodbuja trajno ohranjanje rodovitnosti kmetijskih zemljišč
- spodbuja varstvo kmetijskih zemljišč pred onesnaženjem in nesmotrno rabo ter ohranjanje in izboljšanje virov za trajnostno pridelavo hrane;
- spodbuja uresničevanje načel varstva okolja in ohranjanja narave ter ohranjanja genskih virov.
B - TURIZEM
- informira turiste,
- zbira podatke za potrebe informiranja obiskovalcev oziroma obiskovalk ,
- ugotavljanje mnenj obiskovalcev o kakovosti turistične ponudbe,
- sprejema in posreduje predloge in pritožbe obiskovalcev v zvezi s turistično ponudbo pristojnim organom,
- ureja in vzdržuje turistično signalizacijo,
- spodbuja razvoj celovitih turističnih proizvodov turističnega območja,
- razvija in vzdržuje skupno turistično infrastrukturo,
- razvija in vzdržuje javne površine, namenjene turistom,
- organizira in izvaja prireditve,
- ozavešča in spodbuja pozitivni odnos lokalnega prebivalstva za pozitiven odnos do turistov in turizma,
- aktivno sodeluje in se povezuje z izvajalci spodbujanja razvoja turizma v zaokroženem turističnem območju, drugih občinah in na državnem nivoju,
- aktivno sodeluje s turističnim društvom in drugimi društvi v občini,
- druge storitve, ki jih v turističnem območju brezplačno nudijo turistom
C - KULTURA
- zbira, varuje, hrani, prezentira, interpretira in predstavlja kulturno dediščino, ohranja materialne in vsebinske lastnosti predmetov in objektov ali območij, ki so opredeljeni kot kulturna dediščina, skrbi za njihovo celovitost in neokrnjenost,
- opravljanje muzejske dejavnosti na območju Občine Šentrupert (Dežela kozolcev, Barbova graščina na Veseli Gori, ..)
- izvaja dejavnost splošne knjižnice,
- zbiranje, obdelovanje, hranjenje in posredovanje knjižničnega gradiva ter zagotavljanje dostopa do le-tega, kot tudi do elektronskih informacij in opravljanje drugih nalog po predpisih o knjižničarstvu,
- izvajanje javnega interesa na področju umetnosti, kulture in drugih dejavnosti s področja kreativnega kulturnega sektorja, negovanje slovenskega jezika, razvoj področij umetnosti in kulture in zagotavljanje drugih kulturnih dobrin v širšem regijskem prostoru
- zagotavlja javno dostopnost kulturne in druge dediščine, s katero upravlja ter omogoča njeno proučevanje in raziskovanje,
- skrbi za uveljavljanje in ohranjanje kulturne in druge dediščine, s katero upravlja,
- aktivno sodeluje z izvajalci javne službe na območju občine Šentrupert,
- pripravlja in izvaja pedagoške programe ter programe za težje prilagodljive družbene skupine,
- omogoča dostopnost do programov telesno oviranim osebam,
- za ogled dediščine in informiranje obiskovalcev je javni zavod odprt po sprejetem urniku in ceniku, ki sta javno objavljena,
- letni program prireditev zaradi dostopnosti usklajuje z drugimi prireditelji v občini
- izvaja galerijsko in razstavno dejavnost,
- izdaja tiskano gradivo, video, zvočne in računalniške zapise, ki izhajajo iz poslanstva zavoda ter druge oblike promocijskega materiala s področja dejavnosti zavoda,
- upravlja z nepremičninami, ki tvorijo javno infrastrukturo in drugimi nepremičninami v skladu s pogodbo, ki jo sklene z ustanoviteljem oziroma drugim lastnikom infrastrukture oz. nepremičnine.
- spodbuja vse oblike ustvarjanja, posredovanja in varovanja kulturnih dobrin na področju nepremične in premične kulturne dediščine, besednih, uprizoritvenih, glasbenih, vizualnih, filmskih, avdiovizualnih, intermedijskih in drugih umetnosti, na področju založništva in knjižničarstva, kinematografije in na drugih področjih kulture
- spodbuja kulturno ustvarjalnost, dostopnost kulturnih dobrin, kulturno raznolikost in vzpostavlja skupen kulturni prostor Mirenske doline
- skrbi za trženje storitev in javnih kulturnih dobrin
D - ŠPORT
- spodbuja in zagotavlja pogoje za opravljanje in razvoj športnih dejavnosti,
- zagotavlja celovito športno-rekreacijsko ponudbo,
- upravlja in vzdržuje športne objekte , naprave in opremo v imenu ustanoviteljice,
- pripravlja objekte in naprave za vadbo in tekmovanja oziroma organizira in izvaja športne in ostale prireditve v teh objektih,
- oblikuje celovito športno ponudbo,
- skrbi za oddajo in trženje prostorov v športnih objektih, zunanjih športnih objektov in tehnične opreme v najem ter usklajuje interese med posameznimi uporabniki, skladno s področnimi predpisi,
- skrbi za varovanje objektov in opreme ter skrbi za varnost delovanja objektov in naprav,
- javnost informira o dogodkih v športnih objektih,
- sodeluje pri organiziranju in izvajanju drugih športnih in kulturno športnih dejavnosti, tudi pri organiziranju komercialnih programov, v skladu z namembnostjo posameznih prostorov in naprav ter glede na proste časovne in prostorske kapacitete,
- vodi interno evidenco o uporabi športnih objektov in naprav oziroma posameznih prostorov, urnik uporabe pa javno objavlja na zato določenih mestih in publikacijah
- z lastnikom sodeluje pri najemu in uporabi športnih objektov in naprav ter ga sproti obvešča o dogodkih in stanju športnih objektov in naprav,
- daje pobude in predloge ustanoviteljem za izboljšanje stanja v športu,
- pripravlja strokovna gradiva za ustanovitelje,
- sodeluje pri izvajanju programov športne vzgoje otrok in mladine,
- daje strokovno in organizacijsko pomoč izvajalcem letnega programa,
- načrtuje izobraževanja in usposabljanja strokovnih delavcev za delo v športu,
- svetuje pri načrtovanju, obnovi, izgradnji in upravljanju javnih športnih objektov,
- zbira in daje podatke za potrebe informatike v športu.
Poleg nalog iz prejšnjega odstavka opravlja zavod tudi naslednje naloge:
- načrtuje dejavnost zavoda v skladu z njegovim poslanstvom,
- pripravlja razvojne programe in poslovne načrte za naročnika;
- skrbi za urejanje in vzdrževanje krajine, okolice in nasade kultur
- skrbi za vzdrževanje in čiščenje prostorov
- spremlja ter pripravlja dokumentacijo za priprave na javne razpise resornih ministrstev in EU;
- organizira in izvaja, protokolarne, izobraževalne, družabne in druge prireditve v prostorih, s katerimi upravlja,
- organizira in izvaja razne oblike izobraževanja (tečaji, seminarji, delavnice ipd.) s področja dejavnosti turizma, kulture, športa in drugih,
- založništvo publikacij vseh vrst, povezanih z dejavnostjo zavoda,
- prodaja publikacij vseh vrst, likovnih del, replik eksponatov, izdelkov domače in umetne obrti, informativno-oglaševalskega gradiva, knjig, nosilcev zvoka in videokaset, spominkov, izdelkov domačih proizvajalcev, namenjenih turistom, ,
- izvaja gostinske storitve za obiskovalce muzeja na prostem, razstav in drugih kulturnih prireditev ter za zaposlene,
- opravlja druge naloge v soglasju z ustanoviteljem in lastnikom dediščine, s katero upravlja.
Naloge ki jih zavod opravlja, so v skladu z Uredbo o standardni klasifikaciji dejavnosti (Uradni list RS, št. 69/2007, 17/2008) razvrščene, kakor sledi:
01.130 | Pridelovanje zelenjadnic in melon, korenovk in gomoljnic | |
01.190 | Pridelovanje cvetja in drugih enoletnih rastlin | |
01.210 | Vinogradništvo | |
01.240 | Gojenje pečkatega in koščičastega sadja | |
01.250 | Gojenje drugih sadnih dreves in grmovnic | |
01.270 | Gojenje rastlin za izdelavo napitkov | |
01.280 | Gojenje začimbnih, aromatskih in zdravilnih rastlin | |
01.290 | Gojenje drugih trajnih nasadov | |
01.300 | Razmnoževanje rastlin | |
01.610 | Storitve za rastlinsko pridelavo | |
01.630 | Priprava pridelkov | |
01.640 | Obdelava semen | |
02.300 | Nabiranje gozdnih dobrin, razen lesa | |
10.610 | Mlinarstvo | |
10.840 | Proizvodnja začimb, dišav in drugih dodatkov | |
46.110 | Posredništvo pri prodaji kmetijskih surovin, živih živali, tekstilnih surovin, polizdelkov | |
46.210 | Trgovina na debelo z žiti, tobakom, semeni in krmo | |
46.220 | Trgovina na debelo s cvetjem in rastlinami | |
46.310 | Trgovina na debelo s sadjem in zelenjavo | |
47.630 | Trgovina na drobno v specializiranih prodajalnah z glasbenimi in video zapisi | |
47.640 | Trgovina na drobno v specializiranih prodajalnah s športno opremo | |
47.650 | Trgovina na drobno v specializiranih prodajalnah z igračami in rekviziti za igre in zabavo | |
47.789 | Druga trgovina na drobno v drugih specializiranih prodajalnah | |
47.810 | Trgovina na drobno na stojnicah in tržnicah z živili, pijačami in tobačnimi izdelki | |
47.890 | Trgovina na drobno na stojnicah in tržnicah z drugim blagom | |
52.100 | Skladiščenje | |
53.100 | Izvajanje univerzalne poštne storitve | |
53.200 | Druga poštna in kurirska dejavnost | |
56.104 | Začasni gostinski obrati | |
56.210 | Priložnostna priprava in dostava jedi | |
56.290 | Druga oskrba z jedmi | |
56.300 | Strežba pijač | |
58.110 | Izdajanje knjig | |
58.140 | Izdajanje revij in druge periodike | |
63.110 | Obdelava podatkov in s tem povezane dejavnosti | |
68.320 | Upravljanje nepremičnin za plačilo ali po pogodbi | |
70.220 | Drugo podjetniško in poslovno svetovanje | |
72.190 | Raziskovalna in razvojna dejavnost na drugih področjih naravoslovja in tehnologije | |
72.200 | Raziskovalna in razvojna dejavnost na področju družboslovja in humanistike | |
74.100 | Oblikovanje, aranžerstvo, dekoraterstvo | |
74.200 | Fotografska dejavnost | |
74.900 | Drugje nerazvrščene strokovne in tehnične dejavnosti | |
77.210 | Dajanje športne opreme v najem in zakup | |
77.310 | Dajanje kmetijskih strojev in opreme v najem in zakup | |
78.300 | Druga oskrba s človeškimi viri | |
81.100 | Vzdrževanje objektov in hišniška dejavnost | |
81.300 | Urejanje in vzdrževanje zelenih površin in okolice | |
81.210 | Splošno čiščenje stavb | |
81.220 | Drugo čiščenje stavb, industrijskih naprav in opreme | |
81.290 | Čiščenje cest in drugo čiščenje | |
82.300 | Organiziranje razstav, sejmov, srečanj | |
84.130 | Urejanje gospodarskih področij za učinkovitejše poslovanje | |
85.590 | Drugje nerazvrščeno izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje | |
85.520 | Izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje na področju kulture in umetnosti | |
85.510 | Izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje na področju športa in rekreacije | |
86.909 | Druge zdravstvene dejavnosti | |
88.109 | Drugo socialno varstvo brez nastanitve za starejše in invalidne osebe | |
88.991 | Dejavnost humanitarnih in dobrodelnih organizacij | |
91.011 | Dejavnost knjižnic | |
91.020 | Dejavnost muzejev (glavna dejavnost) | |
91.030 | Varstvo kulturne dediščine | |
91.040 | Dejavnost botaničnih in živalskih vrtov, varstvo naravnih vrednot | |
93.110 | Obratovanje športnih objektov | |
93.190 | Druge športne dejavnosti |
Zavod lahko opravlja gospodarsko dejavnost, če je ta namenjena opravljanju dejavnosti, za katere je Zavod ustanovljen, in če nameni
7. člen
Dejavnost Zavoda se lahko spremeni le s soglasjem ustanovitelja.
7. člen
Dejavnost Zavoda se lahko spremeni le s soglasjem ustanovitelja.
Zavod lahko v okviru svoje dejavnosti ustanovi drug zavod ali podjetje s soglasjem ustanovitelja.
IV. DOLOČBE O ORGANIH ZAVODA
8. člen
Organi Zavoda so:
8. člen
Organi Zavoda so:
- Svet Zavoda,
- Direktor,
- Strokovni Svet,
4.1 Svet Zavoda
9. člen
Svet Zavoda je kolegijski organ, ki upravlja Zavod in sestoji iz najmanj treh članov. Člani so: en predstavnik ustanovitelja, en predstavnik delavcev Zavoda ter en predstavnik zainteresirane javnosti. Dokler Zavod nima zaposlenih, v Svetu Zavoda ni predstavnika delavcev Zavoda.
9. člen
Svet Zavoda je kolegijski organ, ki upravlja Zavod in sestoji iz najmanj treh članov. Člani so: en predstavnik ustanovitelja, en predstavnik delavcev Zavoda ter en predstavnik zainteresirane javnosti. Dokler Zavod nima zaposlenih, v Svetu Zavoda ni predstavnika delavcev Zavoda.
Vse člane Sveta Zavoda imenuje ustanovitelj sam, in sicer na način, da so izpolnjene zakonske zahteve glede imenovanja posameznih vrst članov zavoda.
Mandat članov Sveta Zavoda je štiri leta.
Po preteku mandata so člani Sveta Zavoda lahko imenovani oziroma izvoljeni ponovno.
10. člen
Svet Zavoda obravnava in sprejema:
10. člen
Svet Zavoda obravnava in sprejema:
- Statut in druge splošne akte s soglasjem ustanovitelja,
- programe dela in razvoja Zavoda ter spremlja njihovo izvrševanje,
- določa finančni načrt in sprejema letno poročilo Zavoda,
- predlaga ustanovitelju spremembo ali razširitev dejavnosti,
- daje ustanovitelju in direktorju Zavoda predloge in mnenja o posameznih vprašanjih,
- opravlja druge z zakonom ali aktom o ustanovitvi oziroma s statutom ali pravili Zavoda določene zadeve,
- druge splošne akte, če ni s tem aktom določeno, da jih sprejme direktor.
11. člen
Svet opravlja svoje delo na rednih in izrednih sejah.
Svet opravlja svoje delo na rednih in izrednih sejah.
Redne seje se opravijo najmanj enkrat letno, izredne seje pa glede na izredni sklic s strani predsednika Sveta Zavoda, direktorja ali na pobudo člana Sveta Zavoda.
Sklic seje Sveta Zavoda lahko predlaga vsak njegov član, direktor in predsednik Sveta zavoda.
12. člen
Svet Zavoda veljavno odloča, če se je seje udeležila več kot polovica njegovih članov, odločitve pa sprejema z večino navzočih članov.
12. člen
Svet Zavoda veljavno odloča, če se je seje udeležila več kot polovica njegovih članov, odločitve pa sprejema z večino navzočih članov.
O sejah Sveta Zavoda se vodi zapisnik.
13. člen
Predstavnik delavcev ter predstavnik uporabnikov storitev Zavoda v Svetu Zavoda kandidirata na podlagi pisno podane kandidature.
13. člen
Predstavnik delavcev ter predstavnik uporabnikov storitev Zavoda v Svetu Zavoda kandidirata na podlagi pisno podane kandidature.
Kandidature sprejema, obravnava in potrjuje ustanovitelj.
14. člen
Posamezni član Sveta Zavoda je lahko odpoklican, če s svojim ravnanjem škoduje delu in ugledu Zavod, če deluje v nasprotju z zakonom ali tem aktom ali če se neupravičeno ne udeležuje sej Sveta Zavoda.
15. člen
Predstavniku delavcev v Svetu Zavoda preneha mandat pred potekom časa, za katerega je bil izvoljen: če mu preneha delovno razmerje v Zavodu, če je odpoklican, če je sprejet njegov odstop ali če nastopi funkcijo, ki je nezdružljiva s članstvom v Svetu Zavoda.
16. člen
Če članu Sveta Zavoda preneha funkcija pred potekom časa, za katerega je bil izvoljen oziroma imenovan, se opravijo nadomestna imenovanja.
14. člen
Posamezni član Sveta Zavoda je lahko odpoklican, če s svojim ravnanjem škoduje delu in ugledu Zavod, če deluje v nasprotju z zakonom ali tem aktom ali če se neupravičeno ne udeležuje sej Sveta Zavoda.
15. člen
Predstavniku delavcev v Svetu Zavoda preneha mandat pred potekom časa, za katerega je bil izvoljen: če mu preneha delovno razmerje v Zavodu, če je odpoklican, če je sprejet njegov odstop ali če nastopi funkcijo, ki je nezdružljiva s članstvom v Svetu Zavoda.
16. člen
Če članu Sveta Zavoda preneha funkcija pred potekom časa, za katerega je bil izvoljen oziroma imenovan, se opravijo nadomestna imenovanja.
4.2 Direktor
17. člen
Direktor Zavoda je poslovodni organ, ki vodi delo in poslovanje, predstavlja in zastopa Zavod in je odgovoren za zakonitost dela Zavoda.
17. člen
Direktor Zavoda je poslovodni organ, ki vodi delo in poslovanje, predstavlja in zastopa Zavod in je odgovoren za zakonitost dela Zavoda.
Direktorja imenuje in razrešuje ustanovitelj.
Mandat direktorja prične teči ob njegovem imenovanju in traja 4 leta. Po preteku mandatne dobe je ista oseba lahko znova imenovana za direktorja.
18. člen
Za direktorja je lahko imenovan, kdor izpolnjuje naslednje osnovne pogoje:
18. člen
Za direktorja je lahko imenovan, kdor izpolnjuje naslednje osnovne pogoje:
- srednješolska izobrazba ustrezne smeri,
- najmanj 5 let delovnih izkušenj,
- sposobnost za organiziranje in vodenje dela,
- druge pogoje, določene s strani ustanovitelja.
19. člen
Pristojnosti in naloge direktorja so:
Pristojnosti in naloge direktorja so:
- odgovornost za implementacijo odločitev Sveta Zavoda,
- sklepanje pogodb, sporazumov in drugih aktov,
- izvaja pristojnosti s področja disciplinske in odškodninske odgovornosti delavcev skladno z zakonom in drugimi akti,
- priprava predloga programa dela in razvoja za obravnavo na Svetu Zavoda,
- poročanje o izvajanju letnega programa dela,
- priprava predloga finančnega načrta in letnega poročila,
- druge naloge skladno z zakonom in splošnimi akti
20. člen
Direktor je lahko odpoklican s strani ustanovitelja, če s svojim ravnanjem škoduje delu in ugledu Zavoda ali če deluje v nasprotju z zakonom ali tem aktom.
Direktor je lahko odpoklican s strani ustanovitelja, če s svojim ravnanjem škoduje delu in ugledu Zavoda ali če deluje v nasprotju z zakonom ali tem aktom.
Direktor ima ob odstopu ali odpoklicu možnost kandidirati za članstvo v svetu ali Strokovnem svetu Zavoda.
Ustanovitelj ob odstopu ali odpoklicu direktorja izbire novega direktorja, bodisi na podlagi javnega razpisa, bodisi na to mesto imenujejo kandidata, ki ga določijo brez javnega razpisa.
4.3 Strokovni svet
21. člen
Strokovni svet je kolegijski posvetovalni organ, ki obravnava vprašanja s področja strokovnega dela Zavoda. Svetu Zavoda in direktorju daje nasvete glede vsebinskega dela Zavoda, predloge in smernice glede nadaljnjega izvajanja programov Zavoda.
4.3 Strokovni svet
21. člen
Strokovni svet je kolegijski posvetovalni organ, ki obravnava vprašanja s področja strokovnega dela Zavoda. Svetu Zavoda in direktorju daje nasvete glede vsebinskega dela Zavoda, predloge in smernice glede nadaljnjega izvajanja programov Zavoda.
Strokovni svet sestavljajo trije člani: en predstavnik ustanovitelja, en predstavnik zaposlenih in en zunanji strokovnjak. Predstavnika zunanjega strokovnjaka imenuje in razrešuje ustanovitelj.
22. člen
Strokovni svet iz svoje sredine izvoli predsednika in njegovega namestnika.
22. člen
Strokovni svet iz svoje sredine izvoli predsednika in njegovega namestnika.
Način dela strokovnega sveta se lahko določi v poslovniku o delu Strokovnega sveta. Direktor na nasvete Strokovnega sveta ni vezan. Strokovni svet nima pravice usmerjati direktorja.
23. člen
Mandat posameznega člana Strokovnega sveta je 4 leta, z možnostjo ponovnega imenovanja na predlog ustanovitelja.
23. člen
Mandat posameznega člana Strokovnega sveta je 4 leta, z možnostjo ponovnega imenovanja na predlog ustanovitelja.
Posamezni član Strokovnega sveta je lahko odpoklican, če s svojim ravnanjem škoduje delu in ugledu Zavoda, če deluje v nasprotju z zakonom ali tem aktom ali če se neupravičeno ne udeležuje sej Strokovnega sveta. V tem primeru ustanovitelj predlaga in imenuje novega člana Strokovnega sveta.
V. VIRI DOHODKA ZA DELO ZAVODA
24. člen
Zavod pridobiva sredstva za svoje delo:
V. VIRI DOHODKA ZA DELO ZAVODA
24. člen
Zavod pridobiva sredstva za svoje delo:
- iz sredstev ustanovitelja,
- s plačili za storitve,
- s prodajo blaga in storitev na trgu,
- iz opravljanja lastne dejavnosti,
- od razpisov lokalnih, državnih organov ter z mednarodnimi razpisi,
- iz drugih virov (dotacije, donacije, darila, sponzorstvo, prostovoljni prispevki, zapuščine, volila,…)
Računovodsko vodenje prilivov in porabe sredstev za sredstva iz drugih virov ter od izvajanja storitev na trgu se vodi ločeno, tako da je zagotovljena preglednost prilivov in namenskost porabe sredstev.
VI. PRAVICE, OBVEZNOSTI IN ODGOVORNOSTI ZAVODA V PRAVNEM PROMETU
25. člen
Zavod je pravna oseba, ki nastopa v pravnem prometu v okviru svoje dejavnosti samostojno, z vsemi pravicami in obveznostmi brez omejitev, v svojem imenu in za svoj račun. Zavod odgovarja za svoje delo z vsemi sredstvi, s katerimi razpolaga.
VII. DOLOČBE O ODGOVORNOSTI USTANOVITELJA IN ZAVODA
26. člen
VI. PRAVICE, OBVEZNOSTI IN ODGOVORNOSTI ZAVODA V PRAVNEM PROMETU
25. člen
Zavod je pravna oseba, ki nastopa v pravnem prometu v okviru svoje dejavnosti samostojno, z vsemi pravicami in obveznostmi brez omejitev, v svojem imenu in za svoj račun. Zavod odgovarja za svoje delo z vsemi sredstvi, s katerimi razpolaga.
VII. DOLOČBE O ODGOVORNOSTI USTANOVITELJA IN ZAVODA
26. člen
O razpolaganju s presežkom prihodkov nad odhodki in o kritju primanjkljaja odloča ustanovitelj. Presežek prihodkov nad odhodki sme Zavod uporabiti le za opravljanje in razvoj dejavnosti ali za investicije, ki jih v skladu s programom in finančnim načrtom Zavoda ter v soglasju z ustanoviteljem določi Svet zavoda.
Primanjkljaj potrebnih sredstev za delo krije Zavod z rebalansom letnega finančnega načrta in s sredstvi, s katerimi samostojno razpolaga.
Za obveznosti Zavoda, ki nastanejo pri opravljanju dejavnosti, ustanovitelj ne odgovarja.
27. člen
Zavod preneha z delovanjem na podlagi sklepa ustanovitelja. V sklepu prenehanja delovanja ustanovitelj določi tudi o nadaljnjem razpolaganju z morebitnim preostalim premoženjem Zavoda.
VIII. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
28. člen
Vpis spremembe ustanovitelja Zavoda v sodni register mora biti priglašen najkasneje v petih dneh po sprejetju tega akta.
29. člen
Akt o ustanovitvi je sprejet, ko ga ustanovitelj zavoda podpiše.
V Šentrupertu, dne 26.8. 2020
OBČINA ŠENTRUPERT
Andrej Martin Kostelec, župan
27. člen
Zavod preneha z delovanjem na podlagi sklepa ustanovitelja. V sklepu prenehanja delovanja ustanovitelj določi tudi o nadaljnjem razpolaganju z morebitnim preostalim premoženjem Zavoda.
VIII. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
28. člen
Vpis spremembe ustanovitelja Zavoda v sodni register mora biti priglašen najkasneje v petih dneh po sprejetju tega akta.
29. člen
Akt o ustanovitvi je sprejet, ko ga ustanovitelj zavoda podpiše.
V Šentrupertu, dne 26.8. 2020
OBČINA ŠENTRUPERT
Andrej Martin Kostelec, župan
Predpisi, na katere predpis vpliva
Odlok o spremembah in dopolnitvah Akta o ustanovitvi javnega zavoda Dežela kozolcev (Uradno glasilo e-občina, št. 18/2020)
Status: Veljavno
Organ: Občinski svet
Objavljeno v:
Uradno glasilo e-občina, št. 18/2020 (28.08.2020)
Datum sprejetja: 26.08.2020
Začetek veljavnosti: 29.08.2020
Tip objave: Odlok
Vsebina:
Ostalo
-
Akt o ustanovitvi Zavoda Dežela kozolcev (Uradno glasilo e-občina, št. 18/2020)
Status: VeljavnoOrgan: Občinski svetObjavljeno v: Uradno glasilo e-občina, št. 18/2020 (28.08.2020)Datum sprejetja: 26.08.2020Tip objave: DrugoVsebina: Ostalo